Home » Perbualan telefon

Perbualan telefon

Sambil tangan kanan menyuap muruku ikan ke dalam mulut dan jari jemari kiri men-scroll contact list dalam telefon aku ini tiba-tiba aku terfikir.

Banyak benda yang boleh buat aku rindukan seseorang dan salah satu darinya adalah dari perbualan telefon. Aku banyak rindukan orang bila seseorang itu memberi impak yang besar bila aku dan dia sedang berbual di telefon.

Kadang-kala bila aku scroll contact list dekat telefon murah aku ini, hanya satu dua nombor yang membuatkan aku ada rasa mahu berhubung, dan majoriti buatkan aku rasa tak nak berhubung dengan mereka. 

Sebab apa? Sebabnya macam biasa dan seperti biasa.

Aku jenis yang tiada banyak sangat idea untuk bercakap, tambahan pula aku tak kenal orang tuh dan latar belakangnya, macam mana nak bersembang? idea mana nak cari kalau nak berhubung? Memang kelautlah aku rasa kalau nak berhubung pun, nak tanya itu dan ini memang tak dapat.

Tambahan pula aku bukan jenis yang suka ambil tahu hal peribadi orang yang tiada kepentingan untuk aku, nak tahu apa engkau buat, apa kerja engkau. Walaupun hari ini engkau bercerita mengenainya belum tentu esok aku masih ingat.

*Scroll contact list*

Muruku ikan ini dah masuk angin rupanya. Hmmmmmm

0 Kata:

 
Web Analytics