Home » » Menulis dikala remaja

Menulis dikala remaja

Syukur rasanya diketika remaja aku sudah mengenali apa itu penulisan blog. Penulisan yang memberi peluang untuk aku mencoret satu dua nota kehidupan untuk aku tatap demi mengembalikan nostalgia sekarang dimasa hadapan.

Sebagai seorang remaja pelbagai benda yang mampu aku coretkan dengan kehidupan yang penuh kerancakan. Aku bersyukur, aku bersyukur kerana sampai sekarang ada lebih dari satu dua penulisan aku yang mampu aku ambil iktibar dan mampu aku jadikan panduan untuk terus menjalani kehidupan ini.

Kalau dilihat, yeahhh ramai remaja yang memang suka dengan penulisan di blog, suka meluahkan segala pekara tetapi dengan meluahkan semuanya diblog, bukanlah satu pilihan yang tepat. Sambil menulis kita haruslah berwaspada dengan anasir yang ingin mencemarkan kita.

Dalam bahasa mudah, menulis biarlah ada panduan agar apa yang kita tulis tidak diolah menjadi penulisan yang membawa erti lain.

 
Web Analytics