Home » » Tomyam Poktek di Andaman Seafood, Seksyen 24 Shah Alam

Tomyam Poktek di Andaman Seafood, Seksyen 24 Shah Alam

Semalam aku berkesempatan mencuba Tomyam Poktek di Andaman Seafood, Seksyen 24 Shah Alam.  Tomyam Poktek di Andaman Seafood, Seksyen 24 Shah Alam ini pun diperkenalkan oleh kawan aku. Aku kalau nak cari sendiri kedai makan memang susahlah nak jumpa, bukan sahaja susah, mungkin tak jumpa.

Menurutnya Tomyam Poktek adalah tomyam berasaskan makanan laut yang di tomyam kan. Patulah penuh dengan makanan laut dalam tomyam itu, lagipun itu pertama kali aku pergi.

Sedikit gambar yang agak kurang dari kamera telefon aku.





Dari segi rasa oklah, aku bukan jenis memilih dalam bab makanan. Tak lengkap rasanya kalau sebelum makanan ada gambar tapi selepas makan tiada.
Bolehlah korang kesana kalau korang rasa gambar ini mengiurkan. Harga makanan macam biasa saja. Untuk lapan orang macam, harga makanan berjumlah RM74. Ada Tomyam Poktek untuk 5 orang makan, ada sayur kailan, sayur kangkung, ayam masak haila dan telur dadar.

3 Kata:

TULUN BAGI PETA NK PEGI KAT KEDAI NI BLEH X KAWAN....SAYA NK CRI LER KEDAI NI..NK TRY...KEJER SAYA MMG JLN2 CARI MAKAN...HUHUHU..

seksyen 18 la bongok..awat lama tak update..haha..-apek-

 
Web Analytics