Home » » Sambutan Ambang 2013 Putrajaya Bersama AmBank

Sambutan Ambang 2013 Putrajaya Bersama AmBank

Ambang tahun baru tahun ini merupakan yang pertama kali aku sambut, kalau sebelum ini malam tahun baru aku hanya di rumah tak pun berada di kolej tapi kali ini lain sedikit kerana aku di Putrajaya untuk Sambutan Ambang 2013 Putrajaya bersama AmBank. Kalau aku nak ceritakan apa yang berlaku disan memang tak habis.

Satu gambar ini sahaja aku mampu hidangkan untuk korang kerana banyak masa aku habis untuk dengar lagu sahaja, gambar ada banyak jugak tapi di twitter aku.
Buat mereka yang kali pertama pergi seperti aku memang kelainan terasa.

Konsert ini menampilkan barisan artis yang menarik, antaranya  Dato’ M. Nasir, Mizz Nina, Jamal Abdillah, Dato’ Hattan, Ramli Sarip, Hujan, kumpulan Wings, Stella Chung dan Magen.

Puas tapi penat. Akhir kata Selamat Tahun Baru.

Bersyukur kepadaNya kerana masih dipanjangkan umur aku untuk menulis dan umur korang untuk membaca entri di blog ini.

0 Kata:

 
Web Analytics