Home » Kisah seram di UiTM Lendu, Melaka

Kisah seram di UiTM Lendu, Melaka

Kecoh kisah seram di UiTM Lendu, aktiviti rasuk merasuk, histeria yang kerap berlaku disana sejak kebelakangan ini. Kisah seram di UiTM Lendu ini aku pernah baca dahulu tapi entah kenapa malam ini kecoh pasalnya di twitter sampai trending.

Entry terbaru aku berkenaan Kebenaran Kisah Seram di UiTM Lendu hari ini, 20 Januari 2013.

Aku nak cakap banyak pasal kejadian ini pun tak boleh sebab bukan aku yang hadapi dan aku ini bukannya pelajar UiTM Lendu, yang aku tahu pun aku baca dari tulisan orang lain di laman sosial ini so kalau mereka menipu maknanya aku tertipulah. So malas aku nak cakap banyak.


Untuk korang yang nak tahu korang boleh ke sini: theruzannapages.wordpress.com, artikel asal yang paling popular di twitter sekarang ini. Artikel dia dalam english so kalau agak-agak korang ada masalah dalam berbahasa korang boleh ke MyNewsHub untuk lebih mendalaminya. Linknya disini: Kes Rasuk Menjadi-jadi di UiTM Lendu.

Dalam duduk syok aku cari bahan bacaan yang lain tentang kisah seram di UiTM Lendu, aku terjumpa ini. Dari penulisan dia aku boleh agak yang dia ini merupakan pelajar UiTM Lendu. Linknya: lurzanstory.blogspot: Rasuk.

Pendapat Rektor UiTM Lendu: Sentiasa Bertenang.

Papepun kita haruslah sentiasa berdoa agar semua pekara sebegitu dijauhi hendaknya. Untuk pelajar UiTM Lendu, banyakkanlah bersabar dan beriadat agar pekara sebegini tidak erlarutan. Kesahihan semua cerita ini hendaklah dirujuk kepada pelajar UiTM Lendu itu sendiri.

3 Kata:

Kompilasi yg bagus untuk mereka-mereka yg berminat nak tahu kisah ini. =)

Blog Saya: KaoshiDroid

ada jgk baca post psl nie kt twitter smlm.. yg penting semangat, doa, mengaji dan solat mesti jaga.. kn?

sebab tersebarnya cerita ni, xpasal2 penulis blog kena panggil dengan pihak universiti

http://news.abnxcess.com/bm/2013/01/penulis-cerita-hantu-di-uitm-lendu-akan-dipanggil-hep/

 
Web Analytics