Home » » Tips: Cara recover email yang terdelete

Tips: Cara recover email yang terdelete

Huh. kini aku nak berkongsi dengan korang cara nak recover atau selamatkan email yang sudah terdelete dari mail box kita, alang-alang dah ada orang tanya, aku blogkan sahaja.


Cara dia senang sahaja tak perlukan aplikasi ataupun software nak recover balik email yang korang terdelete dari inbox itu, maklumlah nak cepat. 
Buat pengetahuan korang, selepas korang delete email di Inbox, email itu tidak akan terus hilang tapi akan pergi ke Trash dulu. Kalau dalam pc macam recyle bin la. 

So bila mana korang terdelete email yang agak penting dari Inbox korang, cecepatlah pergi tengok ke Trash, tapi kalau Trash pun korang sudah delete itu berat, sangat berat.

Itu sahajalah yang aku nak kongsikan, sebab aku rasa masih ramai yang tak tahu berkenaan email ini, dan kalau korang nak recover folder dalam desktop yang sudah delete korang boleh cuba software Recuva. Benda ini next entry aku akan cerita.

Dan jangan jeles sebab atas ikhsan orang, blog aku akan ke domain baru, kronologi.my..nantikan, sekarang ini dalam proses pendaftaran lagi.

0 Kata:

 
Web Analytics