Home » » Restoran Anje Nasi Beriani Gam Johor, Bangi

Restoran Anje Nasi Beriani Gam Johor, Bangi

Selepas berpanas di Stadium Bukit Jalil untuk membeli tiket, dan dalam perjalanan balik aku singgah di Restoran Anje Nasi Beriani Gam Johor dekat Bangi ini, Nasi Beriani Gam Johor di Restoran Anje ini memang 5 star dengan harga yang memang berpatutan kalau nak dibandingkan dengan restoran nasi beriani yang lain tapi kalau nak makan nasi beriani ini perlulah sabar beratur sebab ramainya pelaggan di Restoran Anje ini...
Menu pilihan aku adalah nasi beriani ayam beriani yang berharga RM6.50..murah bukan? kalau nak dibandingkan dengan nasi beriani di tempat lain memang jauh berbeza...nasi dia pun sedap, kenyang perut..
Pelanggan beratur memang tak pernah putus, ada sahaja yang beratur..aku rasa dalam pukul 4 sure lauk dia dah habis..
Kalau nak pergi lagi sekali memang aku tak teragak-agak untuk pergi, cukup berbaloi..

Siapa ada di stadium malam ini??

Jom masuk dengan aku..

:)


2 Kata:

pernah makan kt sini..perghhhhh kambing dia memang sedap gilerrrrrrrr

hey hey..kita pon p berator mkn nasi beriani kambin anje ni tadi..ada nampak kite tak..hihi..mmmg terbaek kannn...licin pinggan..hehe

 
Web Analytics