Home » » Gelagat awek kaki bola di stadium

Gelagat awek kaki bola di stadium

Alhamdulillah semalam buat kali pertama untuk tahun ini aku berjaya jejakkan kaki ke Stadium Nasional Bukit Jalil untuk menyokong Harimau Malaya yang melayan kunjugan Sang Garuda, dan Alhamdulillah juga kedatangan aku berbaloi bila Malaysia menang 2-0...

Puas dan puas, penat bersorak hingga hilang suara...pagi nyh pun bangun minum air banyak-banyak...

Dan sepanjang aku di stadium semalam banyak gelagat yang aku dapat perhatikan salah satunya dekat awek yang duduk depan aku semalam, sepanjang perlawanan dia asyik menadah tangan sambil mulut terkumat-kamit...

Nak cakap sejuk, panas aku rasa..dan apa yang korang rasa seseorang itu buat bila dia menadah tangan sambil mulut terkumat-kamit..

Berdoa!
Yaa..aku rasa awek bertudung biru itu sedang berdoa untuk kemenangan Harimau Malaya semalam, bagus awek nyh..berdoa dan terus berdoa bukan terjerit-jerit...

Aku rasa patut lagi ramai perempuan bergelar awek untuk turun ke stadium dan berdoa demi kemenangan Malaysia pula..haha

Awek-awek kaki bola dan jenis-jenisnya dari terkaftab

0 Kata:

 
Web Analytics