Home » » Terima kasih buat Mama Syareena

Terima kasih buat Mama Syareena

Waktu tengahari yang dipenuhi hanya didepan desktop tanpa turun ke cafe amatlah sunyi terasa, bukan sengaja mahu menahan lapar tapi dihari isnin dan dibulan Muharam ini adalah berkat kalau kita..ehem-ehem...:)
Nway bukan itu yang aku cuba sampaikan tetapi apa yang aku cuba sampaikan adalah tanda terima kasih kepada Mama Syareena, apa dan mengapa tengok sahaja diblognya...

Aku rasa Mama Syareena yang mempunyai tiga orang cahaya mata ini adalah seorang guru, itu cuma andaian aku kerana di sidebarnya ada pengkalan data murid, mana ada blogger yang bukan seorang guru nak letakkan benda itu kan kan kan...

                                                 asyareena
                                            
Itu sahajalah yang ingin aku kongsikan dan kepada Mama Syareena, kalau baca entry ini sampaikan salam saya kepada ketiga-tiga cahaya mata yang comel itu :)

Terima kasih atas bloglist itu, perasan pun dari statistik blog :)

0 Kata:

 
Web Analytics