Home » » Lelaki dan Twitter

Lelaki dan Twitter

Apalah ada di Twitter, apalah sangat yang kau dapat di Twitter ini, apalah beria sangat sampai berejam lepak di twitter...

Bagi aku, mudah...


Aku ini jenis yang banyak luahkan perasaan, pandangan dan pengalaman aku di laman sosial bukan sebab aku forever alone tapi bagi aku kadang-kadang masalah itu kita tak boleh nak jelaskan secara terus kepada orang dan lagi satu kalau masalah kau terlampau remeh bukankah itu satu masalah kepada orang yang mendengar masalah kau, timbul lagi satu masalah dari masalah...


So untuk aku meluahkan, menceritakan segalanya, aku rasa di facebook memanglah bukan tempat yang betul kerana facebook dah terlampau mengarut...

Di blog?? Bagi aku kalau di blog aku lebih selesa menceritakan dalam penulisan yang panjang, kalau nak luahkan satu dua baris kata, blog memang bukan tempat yang sesuai...


Di Twitter!


Yeah, bagi aku twitter tempat yang bagus dan sesuai walaupun hanya mampu mencoret 140 huruf dalam satu tweet tapi dengan setiap tweet aku disitu aku rasa puas, dengan follower yang kadang-kadang memahami kita aku rasa lebih dihargai di twitter, di twitter aku rasa lebih rapat dengan follower dan following aku...


Jadi mereka yang ingin baca luahan perasaan dan mendengar pandangan aku bolehlah follow akaun twitter ini @betoferdaus...rugi rasanya kalau ada twitter tapi tak follow aku, jom kita meramai dan merapatkan ukhuwah kita tapi kalau masih tidak ada twitter...


Better jangan buat..kenapa? next entry :)

4 Kata:

ada twitter tapi x reti la nak guna..hahaha...alih2 ,,deactivate sudah...

@Azee Hana bagus-bagus, tak bagus ada twitter nyh..hehe

 
Web Analytics