Home » » Download filem Istanbul Aku Datang (2012) DVDRip Avi & Mkv

Download filem Istanbul Aku Datang (2012) DVDRip Avi & Mkv

Akhirnya sudah keluar filem Istanbul Aku Datang (2012) untuk di download, nak tahu dimana boleh download filem Istanbul Aku Datang ini? baca entry aku sampai habis..pertama sekali dengar luahan hati aku..haha


Setelah seharian berpeluh dan pening kepala menyelesaikan error pada sistem yang sedang aku bangunkan yang akhirnya selesai jugak pada petang ini, alhamdulillah berkat kesabaran menghadap coding ini semua rasanya..
Dan seperti tajuk entry aku ini, Download filem Istanbul Aku Datang (2012) DVDRip Avi & Mkv, yeah sudah keluar untuk didownload, nak tahu kat mana boleh download? carilah sendiri..haha..

Selfish kan..kah kah.. ada aku kisah...

Sinopsis filem Istanbul Aku Datang

Istanbul Aku Datang mengisahkan perjalanan seorang gadis yang penuh kesungguhan dan percaya akan takdir cintanya, Dian lakonan Lisa Surihani yang sanggup terbang ke Istanbul untuk berada dekat kepada kekasih hatinya, Farouk lakonan Tomok yang juga pelajar jurusan kedoktoran di universiti di sana.


Bla, bla dan bla..nak sambung baca boleh ke sini: Sinopsis Istanbul Aku Datang...

Dan untuk korang yang sangat serius belum tengok dan ada rasa dihati mahu download filem ini bolehlah ke DDMF, dan cari disana :)


Tak jumpa?

Tanya aku dan aku akan bagi link itu :)

Sebelum download ketahui cara macam mana dan tips sebelum download filem disini: Cara download filem 

Yang berkaitan:








2 Kata:

xnk bagi link suda.. mcmlaa org xtau nak cari n DL.. kelakar ko ni kan.. tanye baru nak bagi... kelakar...mmg mcm badut je stok ko ni... boleh blah laa wei!!!

Comment moderation has been enabled. All comments must be approved by the blog author. <++++ ni mmg stock org bodo je nak kene tapis macam FINAS baru boleh bg public baca... badut..

 
Web Analytics