Home » » Top keyword google untuk minggu ini

Top keyword google untuk minggu ini

Kalau blog aku ini selalu nak follow top keyword google saja memang tak mampu aku nak muncul di first page google, blog yang sangatlah tak mesra seo dan di page google pun jarang keluar memang susah kalau nak follow keyword yang google keluarkan...

Yang mampu aku buat adalah, buat yang orang lain tak buat contohnya carian keyword Cara Kuatkan Ingatan yang di first page google dan Cerita Lucah Sekolah....


Tapi aku kongsikan juga top keyword google untuk minggu ini...

Ketahui cara selamatkan hidupan marin macam penyu dalam Filem Finding Nemo

Kalau rasa tiada entry nak buat bolehlah buat entry berdasarkan keyword ini, mungkin banyak trafik...siapa tahu kan...

Tips dan apa yang patut kita tahu sebelum ubah suai rumah yang sebenar


1 Kata:

mmg bukan senang nk muncul kt first page.. aku pun dah try byk kali tp mmg jarang kuar kt first page... paling pn second page...

 
Web Analytics