Home » » Tips untuk kekal bercinta

Tips untuk kekal bercinta

Aku bukanlah pencinta yang berjaya, bukan jua dr.love yang bijak merungkai kata-kata cinta, aku hanya lelaki biasa yang sedang mencari cintanya yang masih belum ketemu dan  kalau nak aku personally cakap pasal tips untuk kekal bercinta memang tak lah..

Kisah inspirasi dalam bercinta kongsikan disini

Kalau ada pun maybe ambil di blog lain letak di blog aku tapi bagi aku sesiapa pun boleh bercakap mengenai pendapat dia sendiri, right? dan aku juga ada pendapat aku untuk tips untuk kekal bercinta ini..banyak dah aku baca tips-tips untuk kekal bercinta ini, jadi pembersihlah, sebab ramai sukakan kebersihan...

Ada juga letakkan ikhlas dalam hubungan, sentiasa berfikiran positif sebagai tips-tips dalam bercinta tak ketinggalan juga letakkan selalu memuji kekasih dan selalu ambil berat dan selalu tolong menolong untuk kekal bercinta...tapi bagi aku semua itu tidaklah sepenting mana sebab kalau dah bukan jodoh sesempurna mana pun kisah cinta mereka akan gagal jugak....

Baskin-Robbins bakal keluar dengan perisan barunya, perisa cinta mungkin

Oleh itu bagi aku apa yang penting jadi diri sendiri, bagi aku kalau nak ikut semua tips yang keluarkan dr love memana tah lagi buat kita tak senang dan mengundang ke arah kepalsuan diri sendiri, takkan kita nak berlakon benda yang kita tak suka buat..semua tips kekadang memang tak boleh kita follow 100% sebab lain orang lain cara..

Ini sebabnya best jadi pelajar universiti

So just jadi diri sendiri kalau ada jodoh berkekalan kisah cinta itu tapi sebaik-baiknya jangan wujudkan kisah cinta yang merepek ini, kisah cinta yang tak membawa kemana kerana benda yang Allah tak suka memang tak akan ada keberkatan, jangan cakap kisah cinta kau dengan balak kau direstui kononnya...

Ketahui kerjaya korang di sini

OK lah bukan bakat aku nak mengolah dari segi hukum hakam bercinta ini tapi berjagalah, yang penting jadi diri sendiri ye dak...tiadanya lumrah dalam keburukan ini semua

0 Kata:

 
Web Analytics