Home » » RM5.40 income dalam satu malam

RM5.40 income dalam satu malam


Sebenarnya iklan ini baru aku daftar semalam, walaupun aku dah tahu kewujudannya agak lama dahulu, maybe sebab dah berpuas hati dengan income dari Churp-churp dan Nuffnang yang ada di blog aku ini tapi semalam aku daftarkan jua atas invite kawanku...

Lepas daftar and then broadcast semua iklan dia semalam, pagi ini aku tengok dashboard Says nyh ada something yang buat aku rasa waaa, maybe jumlah dia tak banyak tapi kalau diikutkan untuk aku dan untuk satu malam RM5.40 jumlah dia agak banyaklah kan...


So untuk sesiapa yang nak melopori benda alah nyh dan belum ada bolehlah daftar di sini, dan terus broadcast iklan dia sekarang, dan benda lain yang menarik korang boleh usha dekat sini yang cakap pasal Kelebihan prepaid kepada pelajar dan sini yang cakap pasal Kehebatan bandar kita ataupun disini benda yang kita tidak tahu tentang Malaysian Philharmonic Youth Orchestra...



0 Kata:

 
Web Analytics