Home » » Page facebook pertama yang di Like

Page facebook pertama yang di Like

Semenjak wujudnya facebook ini pelbagai page di Facebook yang diwujudkan semuanya sedikit banyak dapat membantu dalam memperkenalkan sesuatu produk ataupun menyebarkan berita tanpa menjadi Friend, hanya Like dan kita sudah dapat  mengikuti perkembangan page itu...
Dan bagi aku yang mula ada facebook ini semenjak 2009 sewaktu aku mula menjejaki ke alam Universiti untuk pengajian asasi aku, page ini tak terlepas untuk aku Like namun untuk tahun pertama aku di facebook belum ada page yang aku Like...

Dan page pertama yang aku Like di facebook adalah page Kereta Mayat milik Blog Kereta Mayat, aku mula baca blog dia yang banyak mengupas ilmu-ilmu agama dalam kaedah yang dekat dengan seseorang, bagi aku cara dia lagi dapat aku terima dan faham...
Dan sekarang page ini banyak keluarkan cerita mereka suami isteri yang buat aku ketawa, mungkin aku akan macam itu dengan bakal isteri aku..woha!

Buku Permata yang Hilang Kini Dijumpai keluaran Hamka ini sudah pun aku dapatkan, lama lagi sudah dan dah katam pun tunggu untuk part kedua pulak ini...

Korang macam mana pulak? Page pertama yang di Like?

0 Kata:

 
Web Analytics