Home » » Microsoft Window 8 buffering earning terbaru

Microsoft Window 8 buffering earning terbaru

Setelah hampir seminggu bercuti sempena Hari Raya Aidiladha, kini kembali ke meja aku...sebabkan semalam aku bercuti sendiri so monday blues yang sepatutnya semalam terkena hari ini, kepala berat, badan malas semua tak menjadi hari ini...


Tapi pagi ini aku nak berkongsi mengenai Buffering earning yang sedang berjalan di blog aku ini, yeah Microsoft Window 8...window baru yang lebih gempak tuh..hampir sebulan aku tak dapat tapi kini ia kembali, bukan apa dengan BE macam ini cepat sikitlah earning blog ini naik nak harapkan Cost per click memang lambat lah...

So nak dapatkan Buffering Earning macam ini tak susah, maintainkan blog dan selalulah update survey blog korang, dengar kata update lewat malam antara tips yang berguna..

Review Microsoft Window 8

Mana tahu kan cuba sajalah...

1 Kata:

Salam sahabat..aku belum lagi mendapat apa2 earning lagi dari nuffnang..naik mengantuk menunggu..

 
Web Analytics