Home » » Masalah lelaki tidak berteman

Masalah lelaki tidak berteman

Walaupun aku ini jenis lelaki kacak tapi aku bukannya seorang yang forever alone, entahlah..aku kemana sahaja yang aku pergi mesti berteman, bukan apa..kalau orang tengok tak lah nampak akward sangat,lagipun kalau ada kawan adalah tempat bersembang...

But ini satu lagi masalah, masalah yang aku rasa dah kali keberapa tah, insiden yang sama  dan dengan benda yang sama, event Nuffnang, aku selalu jugaklah cuba nasib dalam apa jua event dia tapi bila dah takda kawan aku let go jela benda itu semua..

Latest event yang bawah ini:

Kalau dah kira Tropicana City Mall ini dengan Puchong taklah jauh mana tapi bila ingatkan tidak berteman, aku rasa mampu aku let go kan jua kepada blogger yang lain jela kot kan...

Event ini berkenaan screening kepada movie frankenweenie, film pasal anjing yang dah mati tapi dihidupkan, trailer di bawah ini...
But kalau ada yang sanggup menemaniku, aku ku confirmkan...hopefully ada yang menyuarakan hasrat hati sebelum jumaat inilah 19 Oktober pukul 3 petang..eh hari ini lah kan..kalau tidak lupakan sajalah hendak ke sana..:?

So siapakah??

0 Kata:

 
Web Analytics