Home » » Keluar gambar perempuan

Keluar gambar perempuan

Sambil layan Hitz.fm online petang ini aku adalah lepak di facebook, specificnya fan page Eyriqazz dan ternampak satu post yang katanya bla bla dan aku dengan tahap kemalasan yang tinggi sebabkan tiada kerja postlah link blog aku di fan page dia dan apa yang keluar..
Bukan gambar atas ini belum sampai lagi gambarnya, woahh..eh bukankah patutnya gambar aku ataupun gambar header aku, tapi yang ini lain..gambar perempuan pulak yang keluar, perempuan mana? entahlah maybe ada entri yang aku letak gambar perempuan ini, papepun aku dah mula konpius ini blog lelaki atau perempuan...
Dah penat aku refresh dashboard aku kalau-kalau ada entry terbaru, lama jugak aku tunggu tapi tetapi tiada..hurmmm

Petang ini tersangatlah tak produktif rasa, mungkin demam isnin rasanya, petang ini hanya dipenuhi dengan membaca kisah yang memberi inspirasi dan memandangkan aku peminat Manchester United mungkin aku nak berparty dengan Mister Potato..ehhh.. 


0 Kata:

 
Web Analytics