Home » » Gaya seorang blogger tegar

Gaya seorang blogger tegar

Aku dah banyak kali baca berkenaan cerita blogger tegar, blogger sejati dekat blog-blog orang lain tapi kali ini aku berkesempatan melihat sendiri gaya seorang blogger tegar dalam ktm dari Padang Jawa ke Kuala Lumpur semalam, kiranya gambar bawah ini segar lagilah kan..
Bukan gambar diatas yang dari google aku nak ceritakan tetapi gambar di bawah ini, yeah seorang blogger tegar yang sedap update ceritanya pertama kali menaiki ktm, walawehh...sempoi beb,aku pun belum pernah update blog dalam ktm
Ada bran nak challenge ke bang, nway kesahihan dia gunakan laptop itu sebagai update blog atau kegunaan lain entahlah, ini hanya tanggapan aku, mitos kaum beruk di pagi hari..nway aku ada gambar permandangan malam di stesen keretapi Kuala Lumpur tapi aku akan update di next entri...

Banyak lagi kisah yang memberi inspirasi di link ini...dan kisah ubah suai rumah yang terbaik hanya di link ini...

 
Web Analytics