Home » » Entah bila dapat habiskan

Entah bila dapat habiskan


Malam nyh masa semua dihabiskan berehat dirumah selepas penat berpeluh pada pagi tadi sampai pukul 4 baru habis rasanya...buat apa? Wait for next entry... 

Dan semestinya entry ini bukan bercerita mengenai aktiviti pagi tadi yang akan aku cerita di kemudian hari tapi mengenai gambar dibawah ini, boleh agak? benda apakah? alahai senang sangat...

Buku diatas ini sebenarnya buku seseorang yang mungkin merasa kurangnya cahaya dimuka aku nyh lalu beri pada aku dan khatamkannya tapi sikap pemalas dan bajet sibuk aku mengakibatkan buku yang dah lama dapat tapi belum sempat habiskan...

Tapi taklah banyak sangat yang tinggal, lagi satu bab jer bukan tak nak habiskan secepat mungkin tapi rasa sayang pulak kalau baca cepat-cepat dan cepat habis...rasa nak nikmati lama-lama pulak buku ini, mungkin bukan sebab isi kandungan mungkin sebab lain, siapa tahu...

Papepun aku akan habiskan buku ini malam ini jugak, sambil rehatkan kaki aku yang sengal-sengal ubi nyh..waduh...

0 Kata:

 
Web Analytics