Home » » Sakit tapi puas

Sakit tapi puas

Kepada yang belum baca entry aku sebelum ini mohon baca ataupun segera ke link ini: Kepuasan Malam Pertama, untuk lebih memahami cerita aku ini
Gambar yang tiada motif...

Yeah entry aku bukan berkenaan gambar diatas tapi berkenaan gambar dibawah, macam dalam entry aku sebelum ini malam semalam aku ke Ferro Futsal untuk berfutsallah kan selepas hampir sebulan lebih tidak berpeluh, serius memang puas gila main walaupun sedikit pancit tapi yang menyedihkan aku apa yang aku dapat..

Gambar bawah ini menunjukkan kesakitan yang aku dapat namun kesakitan yang kecil ini tidak menghalang aku untuk berasa puas, walaupun sakit tapi aku puas..
Biasalah kan kalau kita buat benda yang kita suka mana mungkin ada penghalangnya, walaupun sebesar mana dugaan pun kita tetap rasa kecil macam aku..walaupun ada luka namun tak menghalang aku untuk ke Sport Planet pulak esok malam untuk aktiviti yang sama :)

1 Kata:

Assalamualaikum


lelaki memang sanggup buat apa saja. Janji puas. Tambah-tambah main futsal sampai ke 3 pagi pun boleh jadi. Hehehehe

 
Web Analytics