Home » » Pengalaman dua hari disana

Pengalaman dua hari disana

Setelah merasa kehadiran moday blues ini maka tamatlah perjuangan sebagai krew teknikal sistem untuk event Pengajaran Sepanjang Hayat di PWTC sabtu dah ahad lepas, sebagai pelajar praktikal di sayarikat yang mengendalikan sistem teknikal sepanjang acara itu so aku menjadi salah seorag krew disitu...penat berbaloi!

Sepanjang dua hari aku embantu siapkan teknikal sistem dan kalau kalau ada masalah sepanjang majlis berlangsung, since memerlukan komitmen yang tinggi so aku dibekalkan sebuah bilik dengan teammate aku di hotel bersebelahan PWTC, Seri Pacific Hotel, yeah on 10th floor room no 01

Walaupun tiga hari bermula jumaat aku menginap disini namun tak banyak masa yang aku habiskan disini, masa banyak dihabiskan di PWTC saja, sempat tidur saja dan menguruskan diri...

Kedua dua gambar itu semasa waktu sarapan, sarapan pun dah macam makan tengahari..

Semasa menghilangkan kebosanan aku disana, kamera syarikat dijadikan teman untuk aku mengadu domba, woahh..
Antara orang terkenal yang sempat aku jumpa sepanjang karnival Pengajaran Sepanjang Hayat ini berlangsung, kesemua gambar ini hasil dari kamera syarikat yang aku pinjam...

So harini aku kembali semula ke tempat aku, penat rasanya tapi berbaloi dua hari disana, tak banyak yang aku dapat ceritakan input dari program itu kerana aku sibuk berjumpa orang sekeliling yan datang..woahhhhhh

Ini rasanya entry pertama aku yang paling paling banyak bergambar...woah



0 Kata:

 
Web Analytics