Home » » Kepuasan malam pertama

Kepuasan malam pertama


Rasanya sudah lebih kurang sebulan aku tak berpeluh, last aku berpeluh pun rasanya dua minngu sebelum raya pertengahan ramadhan macam tuh, selepas tuh rasanya hidup aku dipenuhi makanan, tidur dah rehat yang amat mencukupi, namun bukan sengaja aku tak nak peluhkan diri aku namun kecelakaan yang menimpa diriku memaksa aku untuk berdiam diri sahaja sewaktu kawan-kawan yang lain berpeluh... 

Namun malam semalam aku gagahkan diri untuk join kawan-kawanku di Ferro Futsal untuk bermain futsal, lama rasanya aku tak bermain futsal, risau pancit pun ada tapi not bad stamina aku masih ada tak termengah-mengah masih mampu kawal permainan dan masih mampu jaringkan gol, itu penting...

Kepuasan malam pertama aku berpeluh itu memang ditahap maksima dah lama rasanya tak rasa seperti itu, berkumpul bersama teman di malam hari memang sungguh menyeronokkan lagi lagi melakukan aktiviti yang memang super ohsem macam ini...
Satu gambar yang sempat diambil selepas mencapai tahap kepuasan maksima..







1 Kata:

tajuk da saspen..
isi hampeh..

 
Web Analytics