Home » » Cerita lucah sangat banyak

Cerita lucah sangat banyak

Banyak rasanya aktiviti tak bermoral berlaku sekarang dan yang paling terbaru dan mengemparkan kes seorang bayi yang dicampak dari tingkat 3 Blok 1, Flat Desa Mentari, bagi aku inilah yang terbaru yang dilaporkan oleh media di Malaysia, entahlah kalau ada yang terbaru...

Bagi aku entahlah nak salahkan siapa, mungkin nafsu yang terlalu tingggi hingga terjebak ke arah itu, dan di blog aku juga ada tersenarainya kisah lucah yang dicari pembaca, carian cerita lucah mencapai carian yang paling tinggi hari ini dengan 172 hits, banyak juga tapi rasanya tiada cerita lucah yang dimuatkan dalam blog ini, yang ada pun mungkin cerita Cerita Lucah Sekolah Agama dan Hari-Hari Kisah Lucah yang aku rasa isinya...hurmmmm, bacalah....
Print screen dari statictik yang dikeluarkan Nuffnang pada hari ini, tapi bagaimanapun carian doa-doa solat masih tidak ketinggalan dan nampaknya masih ada yang mencari doa dalam blog aku ini...


 
Web Analytics