Home » » Bila perempuan cakap pasal bola

Bila perempuan cakap pasal bola

Assalamualaikum...

Mungkin dah lumrah kalau cakap pasal bola lebih kearah lelaki dan kalau cakap pasal kecantikan lebih kearah perempuan dan bila bersilang, contohnya perempuan cakap pasal bola atau lelaki cakap pasal kecantikan mesti ada yang tak kena kecuali yang dah benar-benar expert dalam bidang tuh...



Macam perempuan atas nyh, nyh la akibat bila perempuan cakap pasal bola, entah kemana hala lahh..ada ke kata Brazil masuk EURO, tak pernah pernah erkkk...haissshhh..


Nway sebaik dia tak cakap sokong Korea Selatan masuk Euro..haha, Korea kan ada Kpop ;)


p/s:gambar ditutup untuk menjaga keaiban :)

9 Kata:

hahahah..dye baru nk melibat kan diri ke arah bola la tu...baru baru..hahah

alahai sian la si gadis tu
dia nak gak tnjuk dia tahu pasal bola
even tak tahu pom
hihih

hahhahaha. me zero pasal bola. giv up!

Hahaha pandai pandai je dia.better takyah cakap.malu T__T

haha, jahat lah! dia tak tahu tu. yang dia tahu dia suka brazil. so, setiap masa lah dia sebut brazil je kalau pasal bola. kot.

 
Web Analytics