Home » » Saya kenal sayang saya

Saya kenal sayang saya

Assalamualaikum...
Ok, tajuk entry kali ini seriusly, fully whateverly tak de kena mengena dengan apa yang aku tengah rasa sekarang, Saya Kenal Sayang Saya tuh hanyalah salah satu lirk dari lagu 150 juta oleh Fynn Jamal..aku bukan apa, bukan boleh dengar lagu yang best nyh nak jer berkongsi di blog ini. so make sure korang play video youtube tuh..seriously best...

Untuk kali ke seratus lima puluh juta
mereka tanyakan engkau soalan yang sama
"hei kenapa kau masih lagi mahu kan dia?"
"apa kau buta?apa kau pura-pura suka?"

Di seratus lima puluh juta kali itu
di depan semua engkau tarik tangan aku
yang sedang buat muka kosong tak ambil tahu,
sambil ketawa engkau bilang satu persatu

"Dia mungkin bengis seperti singa"
"tapi dia nangis tonton cerita korea"
"dia mungkin keras bila bersuara"
"tapi dia jelas jujur apa adanya"


Full lirik 150 juta di sini:niknurehan.blogspot.com

 
Web Analytics