Home » » Rangsangkan deria rasa dengan LG Cinema 3D Smart TV

Rangsangkan deria rasa dengan LG Cinema 3D Smart TV

Assalamualaikum...


Aku rasa macam baru semalam aku dengar TV LCD berada di pasaran, harini dah dengar TV 3D pulak..walawehhh, betapa cepatnya teknologi berkembang, lepas satu muncul pulak satu yang lain, semuanya serius mengangumkan...

Since Nuffnang dah beri peluang kepada all Nuffnanger untuk merasai kehebebatan TV 3D from LG, so entry kali ini aku nak berkongsi kenapa aku nak rangsangkan deria rasa aku dengan LG Cinema 3D Smart TV ini, semua aku rasa sudah sedia maklum dengan teknologi 3D ini, kita sudah biasa dijamu dengan tayangan 3D di pawagam tapi kali ini kita dapat bawak balik keseronokan itu ke rumah dengan LG Cinema 3D Smart TV...


Dengar saja 3D sudah tentu kita terbayang yang gambar dari movie yang keluar, melayang depan mata kita, semua keseronokan yang ada di pawagam masih boleh dinikmati dengan hanya berseluar pendek dan sambil makan sambal belacan di rumah...
Jarang deria rasa aku nak rangsang dengan TV nyh tapi dengan LG Cinema 3D Smart TV apa salahnya kita rangsang deria rasa kita...bukan 1 atau 2 deria rasa yang terangsang oleh LG Cinema 3D Smart TV nyh tapi banyak lagi  salah satunya deria rasa mata, Cinema 3D ini menghasilkan gambar yang terang dan jelas dengan menggunakan 3D Light Boost Technology, Cinema 3D juga menghasilakan gambar dalam 2D yang jelas dan terang benderang...
Deria mata juga dapat dirangsang dengan teknologi  LG Cinema 3D Smart TV ini yang menawarkan spek 3D yang ternyata lebih ringan(16 gram) dari spek 3D yang biasa dan spek yang advanced cinema 3D yang jauh dari image yang bergetar-getar next generation 3D panel spek ini menawarkan gambar yang jelas, tiada lagi gambar bertindih, tiada lagi rasa pening bila mengenakan speknya...
So, maklumat yang lebih lanjut korang boleh layari INFO LG CINEMA 3D SMART TV, mungkin lepas tengok deria korang pun boleh terangsang :)

2 Kata:

@Mira Cikcit tenkiu tenkiu...ak masuk pun sebab kau ajak lah..hehe

 
Web Analytics