Home » » Kita jumpa di party LG Nuffnang

Kita jumpa di party LG Nuffnang

Assalamualaikum...

Berdasarkan entry: Ransangkan Deria Rasa Dengan LG Cinema 3D Smart TV aku diberi peluang oleh Nuffnang dalam kata lain dijemputlah ke LG Cinema 3D Smart TV party macam email bawah nyh...














Tapi macam aku tak mampu jer nak pergi, takut tak sempat al-maklumlah aku masih ada class, aku sumbit entry nyh pun sebab Mira nyh ajak aku, so sape yang nak ganti aku ..we we we we :)

Terima kasih Nuffnang...

6 Kata:

Aku ajak sebab nak jumpa kau le.. dah lama kenal x pernah jumpa.. haha

best ar ko, tak puas hati ni, ke semua orang dapat? mesti terpilih jer kan, huhu

@Mira Cikcithaha..eh dah lama kan.nway kalau next event time cuti ke leyh jer...next rabu aku ada clas ptg...dah la nak sampai 6 steng kan tambah tolak jem cam tak sempat lak

 
Web Analytics