Home » » Ganjaran menanti follower ke 999 dan 1000

Ganjaran menanti follower ke 999 dan 1000

Assalamualaikum...

Rasanya semenjak blog kau ini ditubuhkan tak pernah lagi aku menghadiahkan follower aku sebarang bentuk hadiah, terima hadiah adalah...aku juga rasanya tak pernah nak buat apa-apa bila follower mencecah 100, 200 or nombor-nombor cantik seperti 777 ke or 888...

Tapi kalinyh aku berbesar hati untuk menghadiahkan 2 follower bertuah aku iaitu follower ke 999 dan 1000 sedikit penghargaan, hanyalah perhargaan yang kecil iaitu topup sebanyak Rm10, nak besar tak mampu lagi....

So macam screenshot bawah nyh, follower aku dah mencecah 996 , so apa yang korang perlu buat just follow blog aku melalui butang follow yang ada dekat atas tuh, widget follower dah aku simpankan, kalau ada tak surprise la kan...

Screenshot nyh aku ambil pukul 10 pagi semalam, maybe sekarang dah bertambah...so lepas dah jumpa follower ke 1000 tuh, aku akan umumkan pemenangnye...so simple kan..

Apa lagi jadilah follower aku sekarang, untuk yang sudah menjadi follower aku jangan unfollow pulak :)

1 Kata:

tak gtaw awal awl entry nie...if ak taw ak tak follow kaw mse tu..hahahah..nk hadiah jugak..;)

 
Web Analytics