Home » » Buat duit dengan twitter

Buat duit dengan twitter

Assalamualaikum Dan Salam Sejahtera...

Aku rasa sebelum korang baca entry aku kali nyh adalah lebih afdal korang mempunyai akaun Twitter dan follow akuan twitter aku disini @MesyhtaBeto tapi kalau korang dah ada akuan twitter lagi bagus boleh terus follow @MesyhtaBeto, nway entry ini dibuat atas permintaan rakan aku yang bertanyakan iklan di twitter so dalam entry ini aku akan menjawab segala persoalannya...

Seperti yang kita semua sedia maklum twitter nyh adalah laman sosial yang hampir sama seperti facebook myspace dan rakan seangkatan yang lain tapi yang sedikit keistimewaan twitter adalah ia mempunyai interface yang simple, mudah difahami dan laju dalam bab loading, selain itu twitter tak mempunyai interface yang dipenuhi iklan dan gambar bajet cute macam facebook...

So kalau nak online pun sedaplah mata memandang...Selain itu twitter nyh adalah platform paling senang nak berinteraksi dengan ahli politik mahupun ahli seni, kalau di facebook banyak akaun palsu public figure yang senang kita jumpa tapi di twitter jarang berlaku kerana setiap akaun hampir benarlah selain ada 2 3 akaun yang palsu...

Berbalik kepada bab iklan di twitter, dekat twitter nyh ada banyak jenis pengiklanan yang syarikat luar sediakan namun disini aku just senaraikan 2 jenis iklan sebab 2 nyh je yang aku join, banyak-banyak menyusahkan pulak dan start dengan sikit...

Aku rasa pengiklanan nyh dah sedia popular dikalangan pengguna twitter dan seantero, Churp Churp nyh senang korang just sign up dan sebarkan link link iklan di Timeline twitter anda dan lihat hasilnya...


Bentuk iklan yang hampir sama dengan Churp Churp, just sebarkan link dan lihat hasilnya...

Sebenarnya banyak lagi macam Says.my,Magpie tapi tuh nantilah korang just start dengan 2 tak pun start with Churp Churp dan lihat hasilnya sebelum teroka ke syarikat yang lain...

Kalau ada yang tak faham or segala pertanyaan mengenai entry ini boleh terus letak di kotak komen atau Facebook...

3 Kata:

nmpk cam seronk je twitter nieee
:D

@farah hanim memang seronok..nway kalau @farah hanim baca komen nyh hendaklah tigggalkan link blog ye nanti, nak stalk balik tak boleh sebab profile not available..hehe

nak join jugak.. blh ajar x? ni link fb hehe https://www.facebook.com/puqa.pyqa

 
Web Analytics