Home » » Pengalaman kali pertama di MyKomuter

Pengalaman kali pertama di MyKomuter

Petang tadi adalah kali pertama aku menjejakkan kaki aku di stesen KTM untuk ke Shah Alam dalam masa sebulan nyh lah..kalau nak ikutkan sebelum sebelum nyh memang dah banyak kali aku menjadi pengguna KTM nyh...so MYKomuter tuh adalah nama bagi tren baru KTM Berhad...

So kali ini aku berpeluang menjadi penumpang Tren Komuter baru 2012 ini, kiranya kali pertamalah aku mengunakan tren baru nyh sebelum nyh naik tren yang lama tuh jer...nway malu nak mengaku yang baru sekarang aku dapat naik walaupun dah lama launch tapi sebab berbangga dengan peningkatan KTM nyh aku update jugaklah...


So untuk first time aku naik tadi tiada gambar yang aku ambil sebab tak nak nampak sangat baru kali pertama gunakan tren MYKomuter nyh tapi  first time tengok ada jugak terkejut...esok maybe akan adalah gambar sebab esok aku kena jenguk lagi tren tuh...


Walaupun dah bertukar yang baru tapi aku rasa masalah yang selalu ada dekat tren lama masih ada di tren yang baru nyh iaitu selalu berhenti mengejut..tapi tak nampak sangatlah kelemahan tuh sebab banyak sangat kelebihan tren baru nyh..


Untuk maklumat lebih lanjut boleh ke laman ini Review Tren KTM Komuter Baru 2012...


POST LAIN: MyKomuter mangsa vandalisme , MyKomuter selesa dan selamat 

 
Web Analytics