Home » » Cerita seminggu

Cerita seminggu

Assalamualaikum  السلام عليكم selamat sejahtera ke atas kamu semua pembaca...


Start cuti mid sem aku sabtu lepas bersamaan 7 April 2012 memang aku putuskan terus alam maya ini dengan aku, aku terus pergi ke alam lain..wah, last post aku pun iaitu Pengalaman Pertama Kali di MyKomuter pun aku coret sebelum aku balik ke kampung...

Sepanjang cuti seminggu nyh tak banyak pun benda pelik yang layak masuk pelik tapi benar berlaku dalam hidup aku selain pengalaman 45 minit pertama aku...selain hadiah dari Yana Nanako iaitu earphone beats by Dr. Dre yang dah lama aku mengidam sebab selama nyh dengar lagu pakai earphone Nokia aku jer...


Lagi satu berita pelik yang berlaku di blog aku adalah khabar dari Cik Tasya iaitu berkaitan blog aku dan Majalah Remaja, kesahihannya masih aku tunggu sebab aku tak berkesempatan nak tengok majalah tuh...


Selain tuh cerita gembira aku dan JPJ, nak tahu? tanya aku..ngeee...selain tuh cuti mid sem aku kali nyh hanya ditemani family tercinta di rumah yang indah...


p/s:gambar atas tuh hanya hiasan memandangkan dulu waktu sekolah aku suka lukis rumah kampung...

0 Kata:

 
Web Analytics