Home » » Akhirnya kau berbaju

Akhirnya kau berbaju

Masih ingat yang aku pernah mengucapkan kata-kata ini?...yeahh so around bulan 11 tahun lepas aku dah berjaya dapatkan gadjet nyh tuh pun atas pertolongan my parents kalau tidak memang tak merasa lagilah...


So selepas hampir 4 bulan aku cari cover or pouch untuk Asus Transformer aku nyh akhirnya hari selesa hari tuh bersamaan dengan 3 april 2012 aku jumpa jugak pouch yang aku cari selama nyh...kehendak aku bukanlah yang mahal ataupun gaya tapi cukuplah sekadar memudahkan aku bawah tablet ini kemana sahaja..

So terima kasih kepada kedai di Summit Subang Usj kerana temukan aku dengan pouch ini :)

4 Kata:

nice. kalau dah berbaju terjaga lah sikit (:

okay, xyah tutup mata lagi dah. dah x bogel

@shiema sufian yeah..kuranglah sikit calar balarnye:)

 
Web Analytics