Home » » Ia buat saya jadi marah bila....

Ia buat saya jadi marah bila....

Macam gini la gamaknya kalau orang sakit, setiap masa melepak depan laptop bila rasa sangat bosan melepaskan idea yang bersarang di blog ini, nway orang sakit pun tahu marah ok..tetibe!...nyh semua gara-gara henset aku hilang pagi tadi...maybe aku patut salahkan diri sendiri bila semua itu disebabkan kecuaian aku....

Bila cakap pasal marah, banyak situasi yang mengakibatkan kita marah, contohnya bila itu dan ini..ok malas aku nak senaraikan semua situasi yang buatkan aku marah so aku copycat kan situasinya bersempena hashtag #ItGetsMeMadWhen....
Banyak lagi situasi nyh, dan kalau korang berminat boleh jer usha #ItGetsMeMadWhen, banyak tweet pasal situasi ini..pasal gambar tuh aku dah blankkan nama empunya tweet because maybe ada sesetengah yang tak suka kan tapi aku still letakkan gambar tuh menandakan copyright nya..


Papepun jangan banyak-banyak marah ok, macam aku nyh, henset hilang pun still relax..nak buat macam mana redha sajelah...


Keburukan Amarah


Karang ending cerita sendiri dan menangi  Samsung Galaxy Tab 7.7

0 Kata:

 
Web Analytics