Home » » Game yang aku tak pernah serius

Game yang aku tak pernah serius

Sebagai seorang remaja yang tengah gila-gila dan tak berapa nak ada hala tuju lagi for surelah permainan video tak kiralah online, yang install di laptop ataupun game di telefon bimbit...semua tuh mesti diteroka tanpa rasa jemu...


So aku nyh sebagai salah seorang remaja lelaki mestilah merasa semua tuh, install game dah settle uninstall pastu cari game lain sampai satu masa...hurmm memang takda rasa bosanlah katakan...

So bagi aku memang setiap game yang main memang aku amik serius, bukanlah sampai teruja atau addicted tetapi rasa nak menang tuh tinggilah tak kiralah walaupun aku rasa nak menang memang satu yang mustahil...


Tetapi dalam banyak-banyak game yang aku main semenjak aku dilahirkan ada satu game nyh yang memang dari dulu aku tak pernah serius nak main, bila main ada la dalam 5 minit serius lepastuh ikut kepala sendiri buat jalan sendiri sampai gagal berpuluh kali...
Yeahhh...GTA atau Grand Theft Auto...kalau korang dah pernah main sure tahu kan macam mana game nyh berjalan dan sure korang tahu kenapa aku tak pernah serius..haha


Untuk yang tak tahu, game nyh berjalan di sekitar bandar yang membolehkan kita naik kereta, jalan kaki or motor so bila aku on the mission memang aku buat jenayah dan pukul orang awam lah..lebih kurang macam tuh lah...haha


Untuk korang yang tak pernah tahu pasal GTA nyh boleh lah ke laman ini untuk mendapatkan maklumat dan carilah installer dia dan main:)


Kongsi cerita mengenai kejayaan anda di internet DISINI


Hantar plot mengenai jalan cerita blogger kegemaran anda DISINI

0 Kata:

 
Web Analytics