Home » » Baru aku tahu kenapa perempuan suka bad mood

Baru aku tahu kenapa perempuan suka bad mood

Kenapa perempuan bad mood, moody or suka marah-marah dan hilang sikap cool dia ketika datang bulan, so as perempuan mestilah diorang tahu sendiri kan, sebab dan musabab kenapa diorang marah tapi bagi orang lelaki macam aku nyh, for sure berlegar di fikiran kami apa sebabnya yang mereka mesti bad mood...



Sebenarnya bukan aku tahu sangat tapi sejak minggu lepas aku diserang satu penyakit yang memang mengganggu perut ini iaitu gastrik, yang menyebabkan kesakitan yang melampau kepada perut aku...

Mana taknya, tiga malam nyh memang tak cukup tidur aku diganggu penyakit nyh, bukan sakit jer, badan pun jadi malas, bad mood, malas nak layan orang, kawan-kawan datang sembang pun macam layan tak layan jer, bukan sengaja tetapi sebab penat dan penat melayan kesakitan perut ini..

So lepas tiga empat hari merana sebab penyakit nyh aku buat kesimpulan yang kesakita ditanggung oleh kaum hawa nyh lah yang menyebabkan mereka bad mood maybe kesakitan aku hanya sedikit kalau nak dibandingkan dengan kesakitan perempuan tuh tapi serba sedikit aku dapat jugaklah memahami kesakitan yang ditanggung...

Patutnya semua lelaki kena sekali dapat penyakit gastrik nyh untuk merasa kesakitan perut yang ditanggung oleh kaum hawa..ye dak :)

4 Kata:

sakit gastrik ni memang x dapat ditahan2 sakitnye..huu

ye ye sgt betul. boleh mengamuk baling barang lagi kalau sakit perut. jgn buat main2.

@Cik Suriz amboih,teruk tuh sampai baling barang,..hehe

 
Web Analytics