Home » » Video Sebelum Pekerja KFC Pukul Customer

Video Sebelum Pekerja KFC Pukul Customer

Kalau sebelum nyh dekat memana blog kita dah tengok video pergaduhan di KFC yang berlaku baru-baru ini tetapi kali ini aku terjumpa satu video yang mana menunjukan suasana sebelum pergaduhan itu berlaku...




Dari video ini kita boleh nampaklah apa yang sebenarnya berlaku pada mulanya dan kita dapat agak salah siapa, papepun nyh hanyalah antara ribuan pergaduhan pelanggan dan pelayan di seluruh tempat dan janganlah akibat pergaduhan ini kita melibatkan pergaduhan kaum...


3 Kata:

hoho. slh cina tulah kan? mulut mcm cipan. baca kat blog org lain mcm slh pekerja kfc tu. entahlah.

@.izzati liyana. tuhlah...tapi kebenaran yang betul ntahlah..susah nak cakap salah sape

@.izzati liyana. tuhlah...tapi kebenaran yang betul ntahlah..susah nak cakap salah sape

 
Web Analytics