Home » » Segmen Tambah Follower Tanpa Blogwalking by MD

Segmen Tambah Follower Tanpa Blogwalking by MD



Aku dah lama tak join benda macam nyh tapi disebabkan aku nampak kelainan segmen ini dari segmen-segmen yang lain aku terus join segmen ini...

Rakan blog
Ahmad
Khairul
Ariff

Tarikh Tamat: 29/2/2012 pukul 11.59pm

6 Kata:

Assalamualaikum.. TQ ya join segmen MD.. InshaAllah anda dalam group 4.. List akan di-publish selepas tamat segmen iaitu 29/2/2012 jam 11.59pm... So bolehla follow2 pada 1/3/2012 lebih kurang pukul 10am.. Maaf lewat sikit.. Nak penuhkan semua skali dalam group 4 =)

Btw, dah follow sini ^_________^

saya datang untuk follow kamoo dari segmen MD group 4 no 20.follow saya balik :)

tyra-faiera.blogspot.com

datang polo kamu dr group 4. salam perkenalan :)

Hai. hari ni melawat kawan2 dari segmen Dr. Muda vs Ustaz Rock. jom singgah blog saya =) ada SALES hebat !! jom laa tengok mana tau ada yg berkenan =)

hai.. singgh sini

http://aisyalieza.blogspot.com/2012/02/segmen-tambah-follower-tanpa.html

sudilah ke blog saya juga ye.. ^^ follow sini.. thanks..

done follow here..#group 1..no.8..

 
Web Analytics