Home » » Fakta apabila lelaki/perempuan berkumpul

Fakta apabila lelaki/perempuan berkumpul

Kalau sebelum nyh aku dah ceritakan secara detail  tentang apa yang lelaki dan perempuan bersembang time mereka berkumpul, dalam dua entry tuh aku dah senaraikan beberapa point yang aku rasa memang betuk dan benar belaka, benda yang lelaki dan perempuan sembangkan apabila berkumpul...


Gambar atas ini hanya untuk selingan dan untuk korang yang tak pernah baca entry aku itu, inilah dua entry yang aku perkatakan tadi...



Namun kini aku jumpa lagi satu berkaitan dengan topik yang sama iaitu kemana tumpuan lelaki dan perempuan sewaktu berkumpul..gambar bawah ini menceritakan segalanya..

So how??bagi aku sebagai seorang lelaki betullah tuh, korang sebagai seorang perempuan pulak..macam mane??


6 Kata:

bg aku pening bile rmai ckp, aku akn fokus kt sorang n lantak kn yg len. but yeah, true. hahah

Betul tu!!hahaaha..kadg2 aku pening jugak kalau smbang ngn mmber2 aku..hohoho..

haha. betul kot. kite selalu suka dengar sorang je bercakap. tp nanti mesti je ada yang nak mencelah. pastu last2 semua nk bercakap. serabut.

 
Web Analytics