Home » » Cara mudah nak download movie dari mediafire dan hotfile

Cara mudah nak download movie dari mediafire dan hotfile

Actually aku tak bercadang pun nak berkongsi pasal ini tapi pagi tadi ada seorang kawan aku bertanyakan pasal ini, jadi alang-alang nak mengajar dia aku teruslah letak disini...Aku nak tunjukkan cara untuk selepas kita download movie pakai direct link tapi bukan guna torrent, aku tak pandai sangat guna yang itu...


Selalunya kalau download pakai direct link ni mestilah kena download part by part dan kita wajib download semua part tuh...walaupun  kita  dah download semua part tuh, itu tak bermakna kerja  kita  dah habis dan sudah boleh menonton tapi  kita  kena cantumkan kesemua part tuh untuk menjadi satu part sahaja, tool yang  kita  boleh gunakan untuk cantumkan adalah  HJ Split...yang nyh biasa aku gunakanlah...

Photobucket Best jadi pelajar Uni/Kolej... Inilah sebabnya! Photobucket  


Dan kalau nak mempercepatkan download file bolehlah download dan menggunakan Internet Download Manager(IDM) atau Orbit Downloader...

Lastly, aku rasa dah boleh tengok kot movie yang  kita  dah siap download tuh...Selalunya movie yang kau download tuh mesti file dia dalam .mkv atau .rmvb...so  kita  bolehlah terus play di media player macam MpcStar atau VLC...

Carian lain untuk cara download movie:



Semoga  kita  fahamlah kalau masih tak faham dengan penyampaian aku bolehlah rujuk link yang diatas itu atau terus hubungi aku di sini...

4 Kata:

ade org tak tahu ke mcm ni? err. basic kot. kite yg jarang mendownload ni pon tahu.

orang malaysia bodoh.............

tak tahu la belajar. sebab tak reti la cari solution. jangan ingat awak pandai orang lain pun pandai @.izzati liyana.
js

 
Web Analytics