Home » » Ayat nak couple balik

Ayat nak couple balik

Aku bukanlah pujangga yang pandai merungkai kata apatah lagi menyusun lidah mengeluarkan kata-kata manis kepada si gadis...namun, ehh aku bukannya seorang pengkaji ilmu-ilmu berkenaan cinta macam nyh.Ayat nak couple balik? Seharusnya soalan macam nyh bukan tahap aku nak jawab, apatah lagi cari di blog aku...


Namun masih ada jugak yang cari di blog aku, kata-kata cinta yang mampu memikat kembali hati sang teruna atau dara, malangnya tiada satupun entry yang melibatkan kata-kata cinta di blog aku and maybe ada certain keyword yang kena dengan tuh, macam gambar bawah nyh...



Nway kalau korang ada pengalaman bercinta dan putus dan mahu bersama kembali boleh usha di blog-blog cinta seperti ini, Kata-Kata Cinta 2012, tak pun ini, Forum Kata-Kata Cinta dan mungkin yang ini, Kata-Kata Cinta...

Di sini hanya ada ini Maafkan Aku, Kita Couple Semula Ok...

 
Web Analytics