Home » » Saiz badan pun memainkan peranan

Saiz badan pun memainkan peranan

Kalau korang tengok seseorang tuh apa yang menjadi titik or point yang korang jadikan untuk meneka umur seseorang??


Rambut..ehh..or maybe juga cara percakapan, eh malas nak berteka-teki panjang, sebenarnya sambil aku melayan koleksi-koleksi movie yang ada dalam laptop aku nyh aku teringatkan coversation rakan aku dengan sorang lelaki nyh..




Dah lama dah time kovokesyen universiti aku, time tuh ada tournament futsal dan time tuh game team aku..begini conversationnyer...


"Pasukan luar ke nyh?"


       "Tak lah..student sini..."


"Oh...student asasi erkk..."


      "Tak lah tahun tiga..."


"Ohh..."


Lebih kurang macam tuhlah conversationnyer, benda yang aku nak ketengahkan dekat sini adalah first impression rakan aku tuh yang mengagak team lawan aku tuh baru berumur sebaya pelajar asasi padahal pada hakikatnya dia adalah pelajar tahun tiga..dalam fikiranya mungkin ingatkan pelajar tadi merupakan pelajar asasi berdasarkan saiz badannya yang kecil...


Muka awet muda nyh kadang-kadang bagus tapi ada jugak masanya tak bagus, dah dewasa tapi still orang ingatkan remaja, walawehh..susah woo...



1 Kata:

bila dah tua tp ingat muda, okay lagi. awet muda. yg takleh bla kalau muda lagi tapi org ingat tua. boleh buat gaduh tu. hehe.

 
Web Analytics