Home » » Nasib baik aku sempat tengok sebelum dia di'remove'

Nasib baik aku sempat tengok sebelum dia di'remove'

Sure semua dah tahu yang filem Ombak Rindu dah boleh download untuk yang tak berkesempatan nak tengok dekat wayanglah...tapi korang tahu tak or sedar tak yang filem nyh ada kuar dekat youtube..

Yess..filem nyh ada kuar kat youtube dan first time aku tengok filem nyh pun dekat youtube tapi biasalah benda panas memang tak lama kalau upload dekat youtube tuh...hari khamis harituh ada lagi time aku tengok ada lagi tapi pagi nyh tengok balik dah takde, biasalah dah diremovekan...

So kiranya aku insan bertuahlah sebab sempat tengok sebelum di remove..hahha




Gambar atas nyh bukti yang Ombak Rindu pernah menjengah youtube untuk masa yang singkat...kalau korang nak tengok leyh la stalk link nyh cari video tuh tapi tak dapat tengok pun sebab dah remove..


Nway lagi bek tengok yang downloadlah, lagi tinggi kualiti dia ;)

5 Kata:

tengok kat wayang teman member. huhu

haha,dah kena remove eh? Naseb bek sempat download ari tu..

ptot la ak caik xjmpe! cis

ptot la ak caik xjmpe! cis

 
Web Analytics