Home » » Lelaki kena kejar hantu masa tidur

Lelaki kena kejar hantu masa tidur

Haha..ok malas nak gelak banyak...

Korang pernah tak bermimpi kena kejar hantu tapi time korang nak lari tuh korang tak boleh lari...dah lari laju nyh, dah guna fully energy tapi still slow jugak dan hantu dah dekat...after a few minute korang tersedar dari tidur dan korang bersyukur yang itu hanyalah mimpi...

Pernah tak?? jujur..hehe

Tapi kali nyh bukan aku nak tunjuk macam mana aku lari time kena kejar hantu masa tidur tapi seorang lelaki..hahha..aku jumpa video nyh kat youtube dan gaya dia macam tuhlah..aku just assume yang lelaki nyh tengah bermimpi kena kejar hantu..hahha

Tapi aku tak pernahlah mimpi sampai terhantuk dekat dinding...lelaki nyh hardcore gila ah..:)




Walaupun terhantuk sure lelaki tuh tetap bersyukur yang dia hanyalah bermimpi.. ;)


Nway aku just assume je ok semua ini, ada jugak versi haiwan dalam video nyh tapi macam berlakon je kan, nyh haiwan beb, mana boleh suruh berlakon macam tuh kan...


p/s: untuk korang yang dah tengok Ombak Rindu..amacam??

3 Kata:

Hahaha , mesti takut gilaa kan sampai lari lari lari :D

Hahaha , mesti takut gilaa kan sampai lari lari lari :D

@DIEDAnak lari laju tapi tak mampu..haha

 
Web Analytics