Home » » Jangan sebarkan sebelum yakin

Jangan sebarkan sebelum yakin

Rentetan daripada entry aku yang before nyh iaitu Besar ganjaran bagi yang mengingatkan...

Pagi tadi sewaktu aku menjengah laman sosial facebook ini aku terjumpa satu gambar yang memusykilkan aku tentang kebenaran kata-kata yang aku lihat ramai rakan-rakan facebook yang mula share secara meluas semalam...

Namun bagi Ustaz Ahar Idrus..ini pendapatnya didalam gambar ini...


So how??

Your opinion??

Pendapat lain: Facebook

Nway janganlah gusar namun berpuasalah secara ikhlas keranaNya..Allah menjanjikan balasan yang baik kepada setiap hambaNya yang melakukan kebaikan..

3 Kata:

kah kah kah, kena troll dengan ustaz... xD

Latest project: Lensa Pisyek

Ada tengok tadi kawan2 share benda camni kat fb.. Ermmmmmmmmm..

ehem2. farah datang nak mintak tolong. support farah untuk giveaway nisakay!! please yar.. :)

http://coretanharapan.blogspot.com/2011/12/ultimate-year

 
Web Analytics