Home » » Semua kena dekat aku

Semua kena dekat aku

Ini semua ceritera seorang pemuda, ermm..not yet pemudalah..maybe a boy....Pada mula semua indah bak bait-bait lirik lagu ini....


Namun bak kata orang langit tidak selalunyer cerah..so qoute dalam gambar ini menceritakan segalanya..



Dek kerana kesalahan yang kecil dan tidak aku sedari, dan bila aku tidak berbuat apa-apa untuk membetulkannya qoute dalam gambar ini pulak menyedarkan aku sendiri..



Akhirnya apabila yang dicari tidak dijumpai dan yang menunggu sudah tidak mampu menunggu dan pergi ke sesuatu yang lebih baik dan yang mampu menjaganya, aku keseorangan dan aku disini hanya mampu mengabadikan bait-bait lirik lagu ini kepadamu...


Dan bila dia sudah berpunya, baru aku terkial-kial mencarinya dan ingin mengatakan sesuatu tetapi ..qoute ini mengambarkannya...


Dan selepas semuanya sudah berlaku dan takdir telah menentukannya kini aku yakin bahawa...


Dan mungkin aku patut mengikuti nasihat rakan aku yang berbunyi..


Dan ingatan aku kepada mereka diluar sana dapat digambarkan melalui qoute dari gambar ini..


p/s: aku memang suka letak gambar besar-besar bagi penuh screen korang.. >.<

5 Kata:

memang penuh pun skrin. hahaha
ohh ya lagu tu lagu artis ker?
tak pernah dgr pun.
ermmm...
salam perkenalan. singgah usha entry n iklan.
moga dpt bntu tingkat dana blog dgn usha iklan.

Some quotes do reflects our life. They help us in certain way..

life & love quotes memang terbaek bila ngam2 je dengan kisah kita..

ketemu juga lagu ni..hihi..

salam perkenalan.. :)

org beriman takan putus asa derr (;

 
Web Analytics