Home » » Rahsia handset ketika kecemasan

Rahsia handset ketika kecemasan



Ok...please jangan jeles dengan smart phone atas nyh yang aku beli awal tahun ini namun gambar atas nyh hanyalah ikhsan google...namun entry kali ini bukannya hendak berbicara tentang handset aku ataupun kelebihan dan keburukan handset ini tapi berkongsi rahsia-rahsia yang boleh kita praktikkan ketika kecemasan menggunakan handset...


Antaranya:


1.Nombor kecemasan


Sentiasa ingat bahawa nombor kecemasan untuk semua telefon adalah 112 so jika anda dalam kecemasan dan berada di kawasan yang tiada liputan untuk semua talian telefon bimbit yang anda gunakan, cuba dail nombor kecemasan 112.Ia boleh digunakan di kawasan yang tiada liputan dan lebih menarik lagi, ia boleh terus didail walaupun papan kekunci telefon bimbit anda dikunci(keypad lock)..


"Namun aku just wondering kalau handset yang aku gunakan ini macam mana nak dail terus kalau time keypad lock..hurmmm"


Untuk rahsia kedua dan seterusnya korang bolehlah stalk link bawah ini:


http://www.facebook.com/photo.php?fbid=267674373266148&set=a.163395940360659.35100.163162463717340&type=1&ref=nf


p/s:aku hanya berkongsi dan kalau ada salah silap, maafkanlah...

5 Kata:

great ! good info ~ ad dh kat u..hehe

taw taw.
kalau keypad lock pon boleh dail emergency number. huhu

@J.Syazwanatapi yang risau kalau guna touch screen..camne nak dail kalau lock..hu

 
Web Analytics