Home » » Menyesal jumpa Staff KTM

Menyesal jumpa Staff KTM

Nway ceritera pendek nyh berlaku time aku naik KTM dari Batu 3 ke Bandar Tasik Selatan...selepas sampai di stesen KTM Bandar Tasik Selatan and time nak keluar, aku pergilah scan kad Touch N Go aku dekat mesin TNG tuh tapi sadisnya dia kata kad ini tidak boleh diproses tapi yang pelik aku tengok orang lain yang gunakan kad TNG, ok jer scan...


Memusyhkilkan aku betul, so aku teruslah ke kaunter KTM tuh nak bertanyakan masalah kad aku nyh, nak settle cepatlah kan sebab lepas tuh aku nak naik LRT pulak, takut ada masalah kat sana pulak...




Conversation aku dan Staff KTM:


       'Asal kad TNG nyh tak boleh scan dekat mesin dia?'


       'Dik dari mana?'


       'Batu 3.'


Selang beberapa saat


       'Ohhh..patutlah tak boleh scan kat sini, dekat Batu 3 tadi kad TNG nyh tak scan betul-betul'


       'Oyeaaa...So...'


       'Dik kena bayar RM 3.20'


       'Haaa...' *blank kejap




Selepas menyelesaikan bayaran tuh aku pun berlalu lah pergi, dalam hati aku nyh adalah perasaan menyesal yang amat kerana pergi berjumpa dengan staff dekat kaunter KTM tuh...aduhhhh, kalau tak jumpa tadi selamat RM 3 aku tuh weyyhh..free aku naik KTM harituh...walawehhh




Nway aku rasa RM 3 tuh dia buat duit poket jer kot cause dia tak bagi tiket or resit langsung lepas terima duit aku...nway peristiwa macam nyh dah berlaku dekat member aku dan depan mata dia, dia nampak staff yang amik duit dekat dia, gunakan duit tuhh pergi beli makanan...hurmmmm


p/s:Keretapi Tanah Melayu...biasalah

1 Kata:

=_=' dasat nye. mcm2 dnie skang. hmm.

 
Web Analytics