Home » » Konvokesyen kedua

Konvokesyen kedua

Sebelum tuh, still ingat entry ini??
Kalau ingat, yaaaa..anda memang seorang yang awesome!!



Banyak sebenarnyer gambar yang menjadi kegemaran aku so aku ambil yang paling latest diantara yang paling latestlah..gambar ini diambil pada 3 October 2011, baru jer kan...


Nway gambar ini semasa konvokesyen senior aku, for surelah bukan aku kan, baru jer tahun dua jangan mimpilah...ini konvokesyen kedua, baru je kan universiti aku..huhu..so kalau tiada aral melintang dan semua paper berbaik dengan aku dan takde yang menentang aku, konvokesyen keempatlah yang menjadi hariku...


Canselor Universiti aku,Yang di-Pertuan Agung so kenalah berpakaian agak-agak formal, please jangan jeles dengan pakaian aku >.<


Older post
Hits 1:Your favourite song
Hits 1:Your favourite movie
Hits 3:The meaning behind your blog name



 
Web Analytics