Home » » I'm not a storyteller but i have a lot of story

I'm not a storyteller but i have a lot of story

Masih ingat entry ini? alaaa..entry ini?? tak ingat ke entry ini...cer korang usha entry ini...


I'm not a storyteller but i have a lot of story...Nway nyh sebenarnyer lebih kepada tagline or what we call it??? tah lah, never mind...entry pendek nyh aku nak ceritakan maksud disebalik kata-kata yang kalau korang ada baca blog aku before nyh korang sure perasan header aku...perasan tak header aku yang sebelum nyh, ala yang ada gambar aku kat kanan tuh?? tak ingat?? ok,usha gambar bawah nyh:




I'm not a storyteller but i have a lot of story nyh memang muncul or terhasil dari buah fikiran otak yang cukup ranum aku ok, bukan nak copy paste dari memane, especially dari google, nway boleh katakan hak cipta aku lah..berani aku katakan, so kalau ada yang kata dia dah letak dulu dekat blog dia sebelum aku maybe kebetulan dan aku tak pernah singgah dekat blog dia tuh...


I'm not a storyteller but i have a lot of story atau dalam maksud bahasa klasiknyer.. aku bukanlah pencerita tetapi aku punya banyak cerita...tagline nyh aku reka before aku sign up dalam blogger.com nyh...dulu aku malas gila nak buat blog, bukan apa, just kerana aku bukanlah pencerita yang baik dan kalau korang berjaya memahami setiap entry yang aku keluarkan maka korang antara orang yang terpilih...


Aku bukan pencerita tetapi aku punya banyak cerita..yesss! setiap hari dalam liku-liku hidup aku memang dipenuhi oleh pelbagai ceritera yang bagus, positif dan negatif tetapi setiap kali aku nak terjemahkan dalam bentuk tulisan aku gagal, mungkin sebab itulah subjet Bahasa Malaysia dalam SPM, aku hanya dapat A2 tetapi MATHS boleh pulak dapat A1, mungkin otak lelaki lebih baik disitu...


Cikgu Bahasa Malaysia aku dulu memang mengharap aku boleh score dalam subjet dia kiranya pelajar harapanlah namun time dapat result aku sedih gila kerana tak dapar realisasikan impian dia, CIKGU! aku bukanlah pencerita yang baik tetapi aku punya banyak cerita...


TUhlah latar belakang cerita disebalik tagline I'm not a storyteller but i have a lot of story...korang faham cerita aku?? tak faham?? hahha..howakkk!!! 


Nway kalau tak faham, fahamkanlah ;p


Older post
Hits 1: My Favourite Song
Hits 2: My Favourite Movie

2 Kata:

fusyoo , en , beto . A2 tu , sy lagi laa . B+ kud . hahaha

 
Web Analytics